Agenda

Anuga 2019

Bezoek samen met andere ondernemers de grootste foodbeurs ter wereld, de ANUGA 2019 in Keulen (www.anuga.com). De beurs viert deze editie haar 100-jarige jubileum en vindt met ruim 7.000 standhouders en 165.000 internationale bezoekers eens in de twee jaar plaats. Dus ga mee, de volgende editie is pas weer in 2021.

Programma (onder voorbehoud)

Donderdag 3 oktober - Infobijeenkomst ANUGA 2019
16.00 - 18.00 uur Infobijeenkomst ANUGA 2019 (programma volgt, locatie nader te bepalen)
Thema: hoe bereid ik mij voor op beursbezoek

Dinsdag 8 oktober - Beursbezoek ANUGA 2019
07.00 uur Vertrek per bus vanaf parkeerplaats Van der Valk Duiven, tussenstop Venlo
10.00 uur Start beurs + officiële ontvangst door ANUGA beursorganisatie
13.00 uur VIP Guided Tour (optioneel)
14.30 uur Bedrijfsbezoek op eigen gelegenheid
17.00 uur Netwerkreceptie (onder voorbehoud)
19.00 uur Terugreis

Voor wie?
Deze reis is toegankelijk voor ondernemers uit het netwerk van Landbouw Attaché Netwerk Duitsland, brancheorganisatie FME/GMV en alle partners van Trade & Innovate NL, een initiatief van de volgende publieke organisaties: Amsterdam inbusiness, Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM), Brainport Development, Economic Board Utrecht mede namens Utrecht Region trade & invest partners, InnovationQuarter, Oost NL, Rotterdam Partners, NOM en RVO.nl, samen met de  ministeries van Buitenlandse Zaken en van Economische Zaken en Klimaat. Er zijn 25 plekken beschikbaar voor ondernemers.

Met gemak naar de ANUGA; dit regelen wij voor u
• Toegangsticket Anuga 8.10.2019 + online beurscatalogus (2 weken van te voren)
• Busvervoer retour Keulen
• Officiële begroeting en toelichting door beursorganisatie
• Kennismaking met NL Landbouwraad in Berlijn, Peter Vermeij
• Deelname VIP Guided Tour
• Netwerkreceptie (onder voorbehoud)
• Advies bij (follow-up) afspraken Duitse contacten

Gaat u mee? Aanmelden kan tot uiterlijk 15 september 2019
• Deelnamefee € 30,- (exc. BTW) per persoon incl. bovengenoemde diensten.
• Min / max. aantal deelnemende personen 12 / 25
• Deelname op basis van geschiktheid. Max. 2 personen per bedrijf.
• Kosteloze deelname infosessie 3 oktober incl. netwerkborrel.
• Kosteloze annulering niet mogelijk. Bij verhindering kan collega ter vervanging mee.

Meer informatie en aanmelden
Oost NL, Jochem Wolthuis, 06 - 16 29 03 95, jochem [dot] wolthuis [at] oostnl [dot] nl

Organisatie
De reis wordt georganiseerd en begeleid door Agrofoodmakelaar Duitsland Oost NL, Jochem Wolthuis, in het kader van GO4EXPORT, een stimuleringsprogramma voor export, ondersteund door de provincie Overijssel en Gelderland en uitgevoerd door de samenwerkende partners.

Toelichting kosten
Wij willen u als ondernemer stimuleren om deze beurs te bezoeken. Daarom bieden wij u dit gehele pakket aan tegen een sterk gereduceerd tarief van € 30 per deelnemer, excl. BTW. Daar wij de reserveringen op voorhand moeten maken, is kosteloos annuleren helaas niet mogelijk en zijn we bij annulering genoodzaakt om de eigen bijdrage van €30 in rekening te brengen.

Startdatum
Einddatum
Locatie

Keulen, Duitsland