Bedrijfsprofielen

Diebels

Diebels
Twan en Dianne Diebels zijn vanaf 2001 eigenaren van relatiegeschenkenbedrijf Diebels.nl. Naast diebels.nl is budgetgift.nl een handelsnaam voor de relatiegeschenken die zij voeren. Met de veranderende economie kwam het omslagpunt in 2010. Een servicegericht bedrijf dat haar artikelen via catalogi aanbiedt, wordt een e-commerce bedrijf. Alle artikelen worden online aangeboden, waardoor wijzigingen, aanbiedingen et cetera binnen een handomdraai via internet beschikbaar zijn.

Product & services

Budgetgift.nl relatiegeschenken in allerlei vormen, maten en uitvoeringen staan in de showroom van Diebels. Variërend van de gebruikelijke soorten schrijfgerei tot luxe pennen. Kleding zoals petten en shirts, vrijetijdsoutfits. Allerlei hebbedingen en snufjes waarmee je je bedrijf kunt promoten. Daarnaast zijn in de showroom thema’s te vinden rond bepaalde feestdagen, voetbal, vakantie of andere bijzondere en speciale gelegenheden. De servicegerichtheid van Diebels is groot en maatwerk leveren voor een klant is voor het bedrijf een vanzelfsprekendheid.

Export Ambitie

De wereldeconomie ontwikkelt zich zodanig, dat ook Twan zich vele vragen stelt over de toekomst van zijn bedrijf. Nederland is klein en exporteren van de producten biedt nieuwe kansen. Diebels heeft het afgelopen jaar de eerste stappen gezet om de Belgische markt te bedienen. De omzetresultaten van deze export zien er veelbelovend uit. Twan: “Dat biedt voor ons bedrijf kansen en mogelijkheden om ons ook op andere landen binnen Europa te richten.”

Met de ervaring van voorraadbeheer en verzenden is tevens in 2016 een fulfilmentservice opgezet voor derden. Diebels verzorgt voor bedrijven het voorraadbeheer en de verzending van de goederen vanuit hun magazijn. Nieuwe kansen die mogelijkheden bieden voor de toekomst.

Exportlanden

België, Duitsland

Wij zorgen voor de juiste afstemming
Het afstemmen met leveranciers en de juiste structuur vinden voor de database heeft wel de nodige impact gehad. Meerdere leveranciers die gezamenlijk moeten voldoen aan metadata die in xml codes zijn opgeslagen waardoor de uniciteit van een artikel is gewaarborgd. Uiteindelijk heeft het de gewenste efficiency opgeleverd. Iedere nacht worden de bestanden op de verschillende webshops gesynchroniseerd. Door de synchronisatie zijn dagelijks de nieuwste artikelen beschikbaar, is de voorraad bijgewerkt en zijn de prijswijzigingen doorgevoerd in alle systemen. De webwinkels zijn up-to-date voor de klanten.