Bedrijfsprofielen

D-etail

d-etail

D-etail is in 2016 opgericht door Dennis Haarman met het doel om bedrijven in het MKB te begeleiden bij het optimaal benutten van hun e-commerce kansen. Dennis is geen onbekende in de online-wereld. Vanuit vorige functies stond hij aan de wieg van de bouw en inrichting van zeer diverse webshops, van strategie tot en met de operatie. Dennis was deelgenoot van de online ontwikkelingen binnen veel grote ondernemingen, waaronder Wehkamp en Deventrade. Het was vaak pionieren en vele paden bewandelen en daar van leren. Experimenteren met de juiste inzet van middelen en mensen. Online campagnes om de juiste klantbeleving te creëren. Webshops lanceren in een tijd dat er nog geen referentiekader beschikbaar was.
D-etail beschikt over een uitgebreid en professioneel netwerk van specialisten en hij heeft ruime ervaring met tal van softwareoplossingen. Met deze achtergrond kan d-etail voor elk bedrijf in elke branche een e-commerce oplossing op maat leveren.

Producten & Diensten

D-etail zoekt naar oplossingen, bouwt en verbindt. Veel MKB-ondernemers herkennen niet alle mogelijkheden bij de keuze voor een webshop. Hoe onderscheid je het kaf van het koren? Er zijn veel aanbieders en de prijzen variëren enorm. En de webshop is nog maar één puzzelstuk in een groter geheel. Hoe is je bedrijfsdata georganiseerd, is de kennis binnen je organisatie voldoende en waar begin je? Om een e-commerce kanaal binnen een organisatie op te zetten, maak je over het algemeen gebruik van zo’n tien tot vijftien disciplines, zoals copywriting en vormgeving, online marketing campagnes, de juridische aspecten en natuurlijk het bouwen, onderhouden, koppelen en beheren van software.
D-etail zet alle puzzelstukjes in elkaar, zodat u als ondernemer een overzichtelijk voorstel krijgt hoe e-commerce is in te richten voor uw bedrijf. Naast advies begeleidt d-etail ook als projectleider de uitrol van uw e-commerce activiteiten. Dit kan één dag per week, maar meer of minder is uiteraard ook mogelijk.

Exportambities

D-etail is ervan overtuigd dat er voor ieder bedrijf en in elke branche kansen liggen in de online wereld. Daarbij verkent d-etail ook of het naast de binnenlandse markt interessant is om buitenlandse markten online te betreden. Momenteel exporteert d-etail met haar klanten al naar België en Duitsland en het streven is om dit verder in Europa uit te rollen.

Exportlanden

Duitsland en België.

Online transacties zijn kostenbesparend

Online transacties bepalen steeds meer de B2B-verkoop. Bij online zakendoen kunnen zowel verkopers als inkopers flink op kosten besparen. Steeds meer ERP en boekhoudpakketten ondersteunen elektronische facturen en het koppelen van onlinesystemen. Dit levert niet alleen besparingen op in geld, maar ook in tijd en vooral gemak. Een goede B2B e-commerce oplossing kan er dan ook voor zorgen dat de omzet per klant toeneemt, omdat het tal van obstakels voor een transactie wegneemt. Online marketing en social media zijn ook belangrijk voor pure B2B leveranciers, want ook hun zakelijke klanten doen tegenwoordig hun research vooral online en zijn daarnaast als consument gewend aan websites zoals bol.com en willen dat niveau ook in hun zakelijke omgeving. D-etail kan u hierbij professioneel ondersteunen.